piątek, 14 stycznia 2022

trudno wyliczyć

Najbardziej opłacalną formą zarobkowania w Polsce jest praca w spółce skarbu państwa.Tylko trzeba mieć wójka albo ciocię w PISie.Tym -co nie mają, a chcieliby zarobić, pozostaje handel z państwem respiratorami i maseczkami, albo dronami ze sklejki liściastej.Współczuć tylko takich księgowych. A jak ktoś wystawia fakturę 270 złotych na cały miesić, czy nawet 1000, to znaczy że resztę kantuje, bo nikt się z tego by nie utrzymał. Zatem darujcie nam te bzdety.zastanawia mnie jedno skąd taki atak na PŁ bo generalnie skorzystaja ludzie najbiedniejsi?emeryci? czyja to wina ze były zamykane zakłady pracy ,bankructwa ,bezrobocie ,praca na czarno?w dobie transformacji ,znikające pieniądze z OFE ----dlatego emerytury są w Polsce tak małeJa mam raz n kwartał o zarobku a później jeden miesiąc mam 150 tys , zapłacę razem 15 tys a do tej pory 7,5 tys ,hihi , zwolniłem jednego pracownika a drugi teraz na 1/2 etatu nie ma się co szarpać spadną mi obroty o 70% to ktoś się obudzi hihi ,och jakie biedaki niech wezmą się do uczciwej pracy zwykły zjadacz chleba płacił składkę zdrowotną i utrzymywał tzw. celebrytów i bogaczy bo oni płacili około 60 zł miesięcznie ,teraz krzyk bo muszą płacic proporcjonalnie tyle samo co zwykli zjadacze chleba Obetniecie mi 100 zł nie będę miał na rachunki, co zrobię ? nie zapłacę rachunków i zjem, przyjdziecie mnie wyrzucić z domu ? eksplozja gazu w 10 piętrowym bloku niema prawa skończyć się dobrze...liczcie się z faktem że ludzie nie będą chcieli umierać z głodu około 17 dni(tyle to trwa) https://pogotowie-kanalizacyjne.warszawa.pl/udraznianie-bielany/ Prowadzę działalność od kilkunastu lat. Z tego co dookoła widzę jeśli się nic nie zmieni od lutego będę musiał zawiesić działalność. Dochody i tak były minimalne przy dużych kosztach. Teraz widzę, że traci to sens. I bardzo dobrze zrobił rząd, że rozwalił cwaniaków od drobnych geszeftów. Te firemki służyły tylko do rolowania vat i kupowania sobie wypasionych bryk w wynajmie długoterminowym. Potem jakaś paniusia jeździła odwozić dzieci do szkoły mercedesem wielkości tira, którego nawet nie umiała prowadzić. Chcą zarobić to niech w ogóle rachunków nie wystawiają jeśli mogą to jest uczciwe podejście do życia. Jak już trzeba bo kontrahent jest spółką lub wymagana jest jakaś gwarancja na usługę to najlepiej na umowę o dzieło i już. Bieda firma, a jeździ najnowszym modelem Ałdi i mieszka w luksusowym apartamencie, a teraz jak ma zapłacić 400 zł więcej to wielki krzyk. Praca w żabce lub Biedronce czeka, a nawet Lidl daje na początek 4 tyś. miesięcznie.o jeszcze napiszcie o osobach samotnie wychowujących dzieci. Ale na prawdę samotnie, gdzie jeden z rodziców nie żyje, bo tam gdzie żyje są alimenty, których nie wlicza się do dochodu. Mój synek otrzymuje rentę po zmarłym tacie. W poprzednim roku dostawałam na konto 1201 zł miesięcznie, dzisiaj, zgodnie z Polskim ładem, 1394 zł. Czyli super! 198 zł podwyżki i zapewne nasz Rząd niedługo poda w statystykach, że rencista zyskał. Problem w tym, że tę rentę muszę doliczyć do swojego dochodu, bo już nie mogę rozliczyć się z synkiem. Zatem 1394 -17% = 1157 zł. Na dzień dobry jestem do tyłu 44 zł. Ale to nic. Przy prognozowanym dochodzie z mojej pracy 120 000 zł, renta ta wpada w drugi próg podatkowy, czyli 1394 - 32%= 947,92 zł. No to już jestem 254 zł miesięcznie do tyłu. A najlepsze jest to, że 120 000 + renta syna= brak ulgi dla klasy średniej. Tym sposobem mój synek został pozbawiony przez nasz nierząd renty. Załatwili nas w białych rękawiczkach! Tak rząd dba o rodziny, ale już niepełne rodziny, gdzie wydarzyła się tragedia, to już dobija

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz