piątek, 8 stycznia 2021

w tej sytuacji

Przestańcie się nakręcać i podpuszczać na siebie. Za chwilę takich sytuacji będą tysiące zawsze się znajdą dobrzy i lepsi. Jeśli to komuś ulży to moją szczepionkę mogę oddać w prezencie na rzecz celebrytów i życzę zdrowia. Ja wolę tą 30 % ekipę która nie musi się szczepić.Szpital nie wiedział, że dostaną szczepionki? Dlaczego nie było listy zapisów, normalnych ludzi, medyków, stomatologów? Co się dzieje? I jak zawsze wszystko pod dywan, nikt nie ponosi odpowiedzialności, kto decydował aby dzwonić do ludzi wpływowych i majętnych? Dlaczego nie było listy osób +80 itp. Ja od razu bym wiozła babcię, ojca, matkę... przepychanie zlewu co się tu dzieje. To jest bicie piany. Nie jest ważne kto został zaszczepiony. Istotne jest to, że naruszono dyscyplinę szczepienia. To nie jest moralne wskazywanie zaszczepionych osób.
Po to jest RODO aby w takich sytuacjach te osoby były chronione. Wydaje się, że RODO zostało wystawione na próbę i nie sprawdziło się. Jeszcze okaże się, że zaszczepione osoby których dane zostały wywleczone będą mogły ubiegać się o odszkodowanie.Dla Was jest problemem, że zaszczepili dodatkowo dwadzieścia kilka osób. W Polsce jest już 600tys. dawek, a zaszczepione 150tys. osób. Czyli mogło być już zaszczepione dodatkowo 450 tyś. ludzi, a nie jest. W takim tempie to będziemy się szczepić 5 lat. Należę do personelu medycznego, ale aktualnie jestem na urlopie macierzyńskim. Próbowałam się dodzwonić do wielu warszawskich placówek szczepiących na covid w celu dowiedzenia się, czy mogę się zapisać na szczepienie sama, czy tylko przez pracodawcę. Nikt nie raczył ode mnie odebrać telefonu. Teraz dowiaduję się, że wybrani nie musieli dzwonić, to do nich dzwoniono. Oczywiście przez przypadek! Żenada. Nawet splunąć na nich szkoda.Cała śmietanka raptem mało co butów nie pogubiła lecąc ratować szczepionki. To jest tak żałosne i obrzydliwe, że jedyne na co zasługują to na bojkot. Bojkot teatrów, płyt, filmów, lodów, kremów itd.Ktoryś z celebrytów powiedział, ze o dodatkowych szczepieniach dowiedzisł się ze strony WUM. Dziwne, że ja będac pracownikem - "zerem", zapisanym do kolejki, takich informacji nie znalazlem, choć dosc często zaglądałem na stronę w poszukiwaniu terminarza szczepień.Ale po co robić z tego aferę. O ilu szczepionkach mowa kilkunastu ? A afera z maseczkami, respiratorami od narciarza czy handlarza bronią? Polak to z igły zrobi widły. W mojej rodzinie wiek, choroby (cukrzyca, SM) praca (służby mundurowe) nie zmieniły faktu, ze nikt z nas nie został jeszcze zaszczepiony ale tez chronimy się od początku i nikt nie zachorował. Czekamy cierpliwie i życzymy wszystkim zdrowia bez „koronkowych robótek”. A „celebryci” niech ich zaszczepia i zachęca ta cześć społeczeństwa, która nie chce się szczepić, może wyjdzie nam na zdrowie, zwłaszcza gdy nie wyrośnie im trzecia ręka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz